תוצאות מחקר מתמשך שהתפרסם לאחרונה ושהובילו חוקרים מאוניברסיטת סטנפורד בארה"ב מצביע על קשר ישיר בין הישגי תלמידים בחשבון בשנתיים הראשונות בבית הספר והצלחתם בחשבון בגילאי תיכון. כמו כן, נמצא קשר ישיר בין חרדה מסוגיות בתחום החשבון בשנתיים הראשונות בבית הספר וכשל במיומנויות בתחום החשבון גם בגילאי התיכון. מספר מסקנות עלו מהמחקר הנ"ל: האחת היא שניתן להפחית חרדה ממשימות הקשורות בחשבון בגילאים 3-8 והיא יכולה להתרחש, אם ההיכרות הראשונית עם סוגיות מעולם החשבון נעשות בדרך מהנה. המסקנה האחרת, היא שההכנה לכיתה א בתחום החשבון היא הרבה יותר משמעותית לחיים ממה שרוב ההורים מודעים לה. אז איך עושים את זה? דרך הכרות עם סוגיות בחשבון בצורה מהנה ומקיפה, המקנה כלי חשיבה בחשבון בגיל צעיר אשר ישרתו את הילדים בגילאים בוגרים. ואיך A+Kids יכול לסייע? הכירו את הסדרה "סופרים עם פולה" שפותחה בסינגפור בדיוק בכדי לתת מענה לסוגיות שכאלה (תמיד היה ברור שיסודות חשיבה מתמטית בגיל צעיר, תורמות בצורה משמעותית גם בגילאים בוגרים, אבל כעת, ישנם יותר מחקרים אקדמיים המצביעים על כך). אחד הרעיונות מאחורי הפיתוח של הסדרה "סופרים עם פולה" היה להכיר לצופים הצעירים מיומנויות בסיסיות מעולם החשבון שיהו לבנות ידע חשובות להבנה המתמטית שלהם בהמשך החיים. הפרקים בסדרה מבוססים על סיפורים עלילתיים בהם יש תעלומה ובסוף כל פרק מגיע פתרון התעלומה. הדרכים בהן מוצגות מיומנויות החשבון הינן מגוונות ומשלבות יסודות מעולם המשחקים ומציעים לבחון סוגיות מעולם החשבון במספר דרכים. בקבוצות המיקוד בהם פגשנו ילדים, כששאלנו מדוע הם אוהבים ומעוניינים לצפות בפרקים נוספים בסדרה, התשובה היתה "כי היא עוזרת לנו ללמוד איך לפתור תעלומות". הילדים הפגינו ידע ביחידת הידע שהוצגה בפרק, אולם לא חשו סלידה מהרחבת עולם הידע בחשבון, תוך תחושה שהלמידה היא בכלל בעניין תעולומות. בסוף התהליך התקיים התנאי הבסיסי שלמידה בהנאה הינה למידה משמעותית. אז איך ההורים יכולים לדעת מהי יחידת הידע המתמטי אותם רחשו הילדים בכל פרק בו צפו? פשוט: לכל פרק הצמדנו עבור ההורים תקציר פרק ובראשו מהו "הערך הנלמד" בכל אחד מהפרקים. צפיה מהנה, צוות A+Kids